Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-11, 22:26   #59
-Cilia-
Medlem
 
-Cilia- sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Like utenfor
Alder: 35
Innlegg: 201
-Cilia- er ny på veien

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Jeg er med! Gikk ned 8-10 kg for ca et år siden, har vært stabil siden. Jeg har egentlig 15kg til som ønskes vekk, men da kroppen min tydeligvis liker å være småfeit og nekter å gå ned mer enn 1kg pr måned velger jeg å sette målet mitt som 5kg før sommeren. Dvs at jeg skal være under 80kg

Jeg drev med ketolyse forrige gang, men hodet mitt klarer ikke å henge med i svingene med så få kh (Det går ikke over med tiden, heller...). Jeg går på et ganske krevende studium og er dermed ganske avhengig av å ha en velfungerende hjerne, så jeg satser på å legge meg rundt 72g kh, pluss minus etter hva slags mat jeg har/har lyst på.

Største utfordringer:
Spise nok! - Har alltid vært småspist, og spiser alt for lite på lavkarbo også.
Unngå melkeprodukter. - Det setter desverre full stopp på vektnedgang her.
Spise fisk. - Æsj. Jeg har aldri likt fisk, og får brekninger bare av lukten. Må begynne å ta omega3 igjen, og spise fiskeboller/fiskekaker. Har en lokal fiskebutikk som lager fiskekaker med bacon i, nam!
Trene! - Trente nesten ikke i det hele tatt under forrige vektreduksjonsfase, men nå er jeg kommet i gang og håper på en litt raskere nedgang.
Gå ned rundt magen! - Ja, for selv om jeg gikk ned 8-10kg, forsvant ikke så mye som en cm rundt magen.... Satser på løping og rockering for å hjelpe til med det.

Lykke til alle sammen, gleder meg til å følge med på hvordan det går med dere!

-Cilia- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo hovedsaklig uten meieriprodukter. Svar med sitat