Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-11, 20:07   #43
Lindemor
Seniormedlem

Lindemor sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Nyttårsforsettet 2012!

Nå er det kun få timer igjen av 2011 og 2012 banker på døren. Som alltid er jeg litt ekstra tankefull i disse timene. Litt oppsummering skal gjøres, de gode opplevelser skal gjemmes litt ekstra godt på i hjerte og det som ikke ble helt som jeg håpet skal jeg også ta med meg videre i form av den lærdommen det ga.

Målet for 2012 er å le mer, kysse mer, jeg ønsker å drikke mer sjampagne og fortelle barna mine og kjæresten min enda oftere hvor mye de betyr for meg. Jeg ønsker også å invitere oftere på middag og være mer sammen venner.

Ellers er målene for det kommende året følgende:

* Bli friskest mulig. Dette er et prosjekt som har vedvart i 9 måneder, men som krever enda mer tid. 2012 vil bli året hvor jeg kommer i mål.

* Jeg skal leve lavkarbo og holde fokus mot vektmål. Når jeg er vel i mål med det, skal jeg bruke tid på stabilisering. Dette med stabilisering er noe jeg ser for meg som et ganske omfattende prosjekt så 2012 vil bli starten fordi jeg skal i mål med vekta før vi avslutter det kommende året.

* Jeg skal trene mye igjennom det kommende året. Akkurat slik jeg har gjort de siste 9 månedene.

* Jeg skal sette opp vekt- og treningsmål og belønne meg selv når jeg oppnår de målene jeg har satt meg.

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat