Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-12, 06:12   #11
Alynna
Seniormedlem

Alynna sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Santa Maria Coconut Milk Light og Garam Masala

Opprinnelig lagt inn av lifejack, her.

Ingen vits i å kjøpe lightkokosmelken uansett. Den koster ofte like mye (eller mer) enn den vanlige kokosmelken, og består nesten bare av vann. Ønsker man færre karbohydrater, kan man bare blande den vanlige kokosmelken med vann fra springen - gratis!
Santa Maria har en kokosmelk på boks (samme farge som på kokoskremen) med 60% kokos og 1g kh. Den vil nok være et godt alternativ. Så kan du i tillegg evt supplere med kokosolje, slik det nevnes over her

Dette stemmer. Kokosmelk er laget av kokosnøtter som er ganske like verden over, samt vann. De med færre karber har mindre av absolutt alt, men mer vann, fordi de er blandet ut. Ville ikke stirret meg blind på forhold mellom kh og fett heller, fordi dette er bare slurv og unøyaktigheter fra produsentenes side, kokosnøtt er kokosnøtt. Ta den feteste, og bruk heller mindre, om du er redd for antall karber. Da får du i alle fall mer enn vann, for penga.

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat