Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-12, 08:35   #9
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Den største utfordringa - noko godt å ha pålegget på

Toler du graskarkjerner og sesamfrø? I går laga eg ein miks heime, alt berre på slump, med egg, fløte, litt raspa ost, kokosmjøl, fiberhusk, pofiber, litt søtt, litt salt, graskarkjerner og sesamfrø knust i stavmiksarboks, blanda saman, litt vatn oppi til røra var litt tjukk, men samtidig blaut, og hadde utover bakepapirkledd steikeplate, la plast over, og trykte utover med hendene, eit par cm tjukt. Steikte på ca 200 grader 10-15 min (følg med). Eg gløymde å ha i olje, men det gjekk greit utan også. Ruta opp med pizzahjul før eg hadde det i omnen, gjer det enkelt å dele dei opp etter steiking. Mine blei såpass tjukke at eg heilt greit kan dele dei i to, som "vanlege" rundstykker. Eg har dessverre ikkje noko meir detaljert oppskrift, eg lagar slike brød vanlegvis berre på slump.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat