Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-12, 11:18   #543
LadyLike
Gjest

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Jeg har nå lagt opp et nytt delmål, -6kg innen August 2012. Da har jeg greid 17kg og er der jeg startet når jeg ble gravid. Så er målet å komme ned til 70kg i løpet av 2012. Men det må jeg først se an etter at jeg har nådd målet på 75kg. Det kan hende at jeg synes det er bra nok.

Jeg har nesten ikke fått trent i desember pga mye jobb og mye andre aktiviteter med familie ++
Det blir deilig å få rutinene på plass igjen med trening 2-3 ganger i uken og vanlig mat. Jeg tror jeg har gått opp til 81.5kg i løpet av julen, jeg var en liten periode nede på 79.9 men det varte ikke veldig lenge. var nok en god dag

Så jeg setter min start vekt for januar til 81.5 også får jeg heller bli positivt overrasket hvis det er lavere neste uke.

Spørsmål til dere: Når dere har vært "slappe" og ikke vært så nøye på lavkarbo/ikke lavkarbo en periode. Går dere da for en HARDCORE versjon i en liten periode, for å få i gang fettforbrenningen? Jeg har nå bare fortsatt med min "vanlige" mat, men lurer på om jeg skal øke fettet betraktelig og gå helt ned på karbo en liten periode for å få i gang kroppen igjen. Spiser egentlig 1 tynne skiver med dansk rugbrød om morran, men kan fint bytte de ut med lavkarbobriks hvis det er bedre intill videre.

Hva tenker dere?

(ps. jeg skal være mer aktiv fremover, lover å være innom siden minst 1 gang om dagen for å skrævle med dere. Beklager skrivetørken, men motivasjonen har ikke vært helt på topp og jobben har tatt overhånd før jul!)

Svar med sitat