Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-05, 13:48   #8
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Får spam fra min egen email på min email-adresse!!

Takk for svar. Skal sjekke dette, Mum 4 2

mofe: Ja forstår. Det er jo ikke fra meg da (hvis så da hadde det jo stått mitt navn i "fra" men det står min emailadresse istedet), men noen sender fra en helt annen adresse men så har de på en eller annen måte klart å inkludere min egen email-adresse i "fra" og "emne". Jeg klikket på "brevhodet" og der sto emailadressen til opprinnelsen og det var kjempelang med masse bokstaver og tall. Sendte dette til yahoo-support.

HP: det var ikke min email-adresse, bare ett eksempel. Bare "@yahoo.no" stemmer. Emailadressen min er: "mittnavn"@yahoo.no. Men disse emailene kommer til en annen mappe da, og det er jo bra. Det var veldig rart det du fortalte om ja. Jeg skjønner ikke at de gidder de som gjør dette. Det er vel deres måte å ha det gøy på. Husker for noen år siden da fikk jeg flere mail som var fra ingen. Det sto ingen emailadresse, ikke noe "fra", ikke "emne". Ingenting sto skrevet. Absolutt ingenting var det. Spooky!

Jeg kan jo sperre for mitt egen email, fordi jeg skal jo ikke sende mail til megselv uansett? Hvis det går da. Eller kanskje de gir seg snart.