Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-12, 05:53   #2
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Dag 1 overstått, føler meg helt forferdelig!

Slappheten, slitenheten, hodepinen, energiløsheten, og ikke minst søtsuget - du har abstinenser! Kroppen din skjønner ikke hva som foregår når den ikke får sine daglige "skudd" med sukker. Det går over, men du må holde ut de første dagene.

Pass på at du får i deg nok vann, nok salt (greit å salte maten litt ekstra i denne perioden - du kan bli veldig svimmel om det blir for lite), og tenk over om du kan ha behov for kosttilskudd. Magnesium hjelper mye for mange av oss.

Menyen din er fin, men det er veldig lite næring i agurk og salat. Du kan vurdere å bytte med noe næringstett, paprika eller brokkoli eller noe sånt, og se om det også kan hjelpe på formen.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat