Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-12, 12:04   #34
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hvilke grønnsaker?

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg trooor hjertesalat er blant de mest næringsrike bladsalatene. Selv har jeg plass til så lite volum mat i forhold til alt det øyet vil spise () at jeg omtrent aldri gidder å bruke "lysegrønn" salat og agurk, selv om det er godt. Innbiller meg at kroppen heller vil ha så mye spinat og paprika jeg får plass til.

Og jo - arnakristins samletråd Grønnsaksretter og -tilbehør til middag er veldig fin!

Topp - hjertesalat bruker vi nemlig en del av! Salathodene er såpass små at vi rekker å bruke dem opp før de blir stygge. Crispisalaten er også veldig holdbar har jeg funnet ut.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat