Sv: Den store felles ED-tråden
Hei hei alle sammen! Jeg er ny her og kan presentere meg selv. Jeg er 34 år og fikk baby i sommer. Han ammer litt fortsatt men blir snart 6 måneder så han får vanlig mat nå, og jeg kan endelig begynne å ta av babykiloene pluss det jeg hadde før jeg ble gravid.... Skal gifte meg til sommeren og vil gjerne ha en brudekjole i str 42! Dvs jeg må ned en 30-35 kg på et halvt år, og satser derfor på eurodietten. Har første legetime i morgen og starter for fullt den 16.januar. Har så vidt begynt å trene litt, ikke så lett å finne tid til det med en baby i hus.... Gleder meg til å komme i gang og er supermotivert! Er så lei av å være for stor for størrelse 46 (må jo på spesialbutikker eller i fettavdelingen på h&m osv for å finne passende klær, de har ikke så mye spennende der akkurat....) og er lei av å dulte borti ting når jeg går forbi fordi jeg er for tjukk.....
Krysser fingrene for at dette funker for meg, og at det ikke blir aaaaaltfor hardt og krevende! (mistet 10 kg på LCHF før jeg ble gravid, på ca 5 måneder, så vet lavkarbo funker for meg, må bare jobbe enda hardere denne gangen!)
Regner med jeg kommer til å ha en haug med spørsmål og at jeg kommer til å slite med motivasjonen, og da er det godt å ha et slikt forum å komme til. Så, vi skrives om et par uker!

|