Hei alle sammen og godt nytt år! Jeg gikk rett i snopfella i julen. Ikke høykarbosnop, men det gjør visst ikke noe godt for kroppen å spise lavkarbosnop heller. Jeg ble en erfaring rikere og litt sånn passe forundret over hvordan denne kroppen min fungerer. Jeg har veiedag i morgen og har utsatt tallenes tale frem til det, men snikkikking på vekta de siste dagene ga meg et realt spark bak. Jeg kan faktisk ikke tillate meg noe utenom den vanlige kosten uten at jeg må betale med vektoppgang. Litt irriterende faktisk! . Jaja. Jeg satser på easy come - easy go og gjorde bråforandring fra i går. Back to basic og håper at kroppen takker meg. Det kjennes bra ut, så jeg tror det skal gå fint. Har satt meg et vektmål frem til påske som starter med palmesøndag den 1. april. Da skal vekta stanse på 72 kilo. Samme hva utgangsvekten er i morgen. I tillegg har jeg treningsmål for ukene fremover. Jeg beholder mitt mål fra før jul og setter 3000 utførte treningsminutter/måned. I dag skal jeg på en time qigong for første gang og gleder meg veldig til å prøve ut dette. At jeg gjør unna en time zumba og en time styrke før den timen med qigong nevnes bare i en bisetning... . Jeg er klar!