Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-12, 16:56   #12
surfeline
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 93
surfeline er på en erverdig vei

Sv: Erfaring med Grete Roede?

Opprinnelig lagt inn av jenta26, her.

Heisann, den 11 januar begynner jeg på Grete roede kurs med ei venninne av meg. kjenner jeg smågruer meg litt, men har hørt at Grete roede ikke er like fanatiske som de var for mange år tilbake, for jeg går virkelig ikek rundt og veier og telelr kalorier hele tiden, jeg skal jo ha et normalt forhold til mat liksom.

Noen her som skal begynne på grete roede kurs? eller som har noen erfaringer å dele?

ønsker alle et godt nytt år

Ja, jeg har lang og mange års erfaring med G.R. - og det er nok sånn at jeg nå tilhører dette lavkarboforumet og aldri kommer til å gå på GR kurs igjen. Det er fordi jeg har gått ned mange ganger, lagt på meg alt igjen + litt til. Lagt meg til uvaner jeg lærte på kurset (ikke av kursledere - men av kursdeltakere) - og utviklet stor overvekt og insulinresistens... Kjære deg - dersom du tar kurset nå, spis knekkebrød og minus karbohydrater. Spis mer grønnsaker og hold deg til lavkarbogrønnsakene.

Du kommer til å bli hetset på kurset hvis du snakker om dette der - så kombinasjonen sunt kosthold og variert mat lagd fra bunnen, med GR og uten mat med høy stivelse - kan du plukke det beste fra dem begge . Lykke til!

surfeline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sofie Hexeberg - Fedon Svar med sitat