Sv: Litt meninger fra dere?
Opprinnelig lagt inn av suupaahgirl, her.
Takk for svar. Ja, jeg er nok normalvektig,men jeg tenker ikke mest å gå ned så mye i vekt. Mer å endre kostholdet fordi brød gjør meg så innmari oppblåst, pasta også. Derfor begynte jeg å lese litt om lavkarbo, men blei så usikker. Vil jo ikke opp i vekt heller . I og med jeg tidligere har vært mer på lavkalori, så blir jeg bare så usikker. Sjølv om jeg har lest masse...men har jo ingen erfaring fra dette selv, men det har jo dere flinke damer .
Gitt det du skriver her, hvorfor ikke bare kutte ut brød og pastaretter istedetfor, men fortsette med det du allerede spiser? Det viser jo at du regulerer vekten fint, er normalvektig og du trener jo også fornuftig og iht anbefalinger.
Jeg ser liksom ikke at noe som fungerer både helsemessig, kroppslig og utseendemessig (slik jeg tolker ditt innlegg/beskrivelse av deg selv) bør endres med unntak av 2 ting; Brød og pasta.
Å spise minst mulig prosessert mat goes without saying, mat som starter med McEtellerannet etc. Mye i frysedisken på Rema som ikke er helt ren mat heller 
|