Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-12, 22:34   #1
senka
Seniormedlem

senka sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 66
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Noen med samme erfaring? (Ang. nedgang)

Hei alle sammen
Lurte på hva årsaken kan være at vekta mi står så stille på en god stund.Begynte på lavkarbo 08 september,mistet 2,5kg første uka,smalere i midje 10-11cm. Og det var alt til nå Mange fikk mer energi,penere hud,mindre smerter..føler ikke noe av det,er energiløs.Skeier så skjeldent..selv om i Jula lagde jeg mange sorter av kaker,men spiste ikke noe.Spiser aldri potet,ris,pasta..Folk skriver at de har mistet 12-13 kg på 3 mnd,og noen ikke er fornøyd!!!Hva skal vi si,som mistet lite eller ingenting?????Vet at det funker forskjellige på oss,men de er ikke lett å finne årsaken. Tror at det kan være medisiner som jeg bruker..Uansett trives jeg på lavkarbo og på det hyggelige forumet Er det noen med samme erfaring eller med noen gode råd

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat