Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-12, 23:54   #34
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Januarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Brokkoli, her.

Om du tok stivkrampesprøyte for et par år siden kan det nok være kjekt å ta en ny i forbindelse med kutt og bitt. Ikke at jeg tror (selv om jeg ikke er noen ekspert) at det er nødvendig nå, en nyåpnet hermetikkboks er nok relativt ren. Om du gjør som meg og tråkker på flaskebunner fordi du synes det er kjedelig å ha på sko på fest, da blir det fort stivkrampesprøyte på nytt og noen sting i tåa. Dette er noen år siden nå, men jeg husker fremdeles at jeg var god og full og krevde å få sy selv, siden mannfolk ikke kunne sy. Både legen og sykepleieren var menn. Veldig tålmodige menn.

Nå for tida drikker jeg nesten aldri, så jeg får vel ingen ny stivkrampesprøyte på en stund.

Er nok mer enn det siden sist stivkrampesprøyte. Fikk et bitt fra en villkatt for 1,5 år siden og overlevde fint. Jeg anser det som litt verre enn denne hermetikkboksen. Jeg har renset med pyrisept, og såret ser fint ut. Ikke noe tegn på stivkrampe Men har tenkt på at jeg burde ta den. Er vel 10 år den holder. Jeg drikker ikke så mye lenger heller, men nå i jula tok det litt for mye av syns jeg. Nå er det heldigvis tilbake til trening, filmkvelder, gode middager, kino osv, og da er vannvogna veldig grei

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat