Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-12, 12:07   #4
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Noen med samme erfaring? (Ang. nedgang)

Det gjør bare vondt å sammenligne seg med andre - kroppene våre er ikke identiske maskiner med identiske forutsetninger og forhold. (Jeg vet - jeg har brukt noe over 2 år på å gå ned 30 kilo, mens andre kan rase ned det samme på et halvår. Men deres kropp er deres kropp, og min kropp er min kropp - tross alt...)

Det stemmer at medisiner kan legge kjepper i hjulene - spesielt kjente syndere er betennelsesdempende/NSAIDer, og antidepressiva. Må bruke NSAIDer i perioder selv, og merker godt bivirkningene på kroppen. Men da synes jeg det er viktigst å medisinere - siden kroppen uansett ville vært stressa og plaget om jeg gikk rundt med betennelser og hadde det vondt, og stress er den aller verste synderen når det gjelder vektstopp.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat