Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Så flink du er med treningen!!! Jeg går bare og danser ett par timer i uka for tiden jeg - vi har ikke startet kursene enda, så aktiviteten er lavere, og så har også været vært så dårlig at turgåing har vært strøket fullstendig fra lista, så det er mindre bevegelse her enn på lenge Ikke helt bra, men nå starter vi snart for fullt med kurs, så da blir det mere!
Det var buffet på jobben i dag, så da gikk det helt strålende med lunchen i alle fall. Masse deilig som ble servert, så da bet jeg meg merke i at ikke en eneste av de andre spiste brød heller - de valgte også å lesse på av godsakene som var lavkarbo. -Så eneste forskjellen var at jeg ikke forsynte meg av dessertbordet I kveld er det middagsutfordring da, og der er det nok ikke buffet, men jeg får spørre pent om kjøtt og ekstra grønnsaker, tenker jeg....
Hahaha - hvis hun selv skal begynne på pulverkur kan hun da vel virkelig ikke forvente å bli tatt alvorlig når hun snakker nedsettende om lavkarbo???? -Det faller på sin egen urimelighet! Men jeg skjønner at du er lei av slike kommentarer. Jeg er mektig lei det i alle fall, men nå har jeg rett og slett begynt å svare litt kvassere igjen når jeg får stygge kommentarer, jeg sier noe sånt som: "Jeg gikk ned 20 kg på 6 mnd uten å telle kalorier, uten å være sulten og uten å trene mer enn jeg gjorde før og jeg føler meg friskere enn på lang tid - så uansett hva din personlige oppfatningen er, så kan du i alle fall ikke påstå at det ikke virker" - Da blir de fleste ganske stille.... Men nå skal jeg også tilføye at de aller aller fleste er veldig hyggelige og støttende da, det er bare en og annen innimellom som absolutt må være kritisk.
Da skal jeg først ta meg litt kaffe og noe mat med fett (i tilfelle det blir håpløs servering i kveld) og så skal jeg hoppe en tur i dusjen, finne fram noen fine klær og ordne meg i stand til en tur på byen. Får ta en leterunde i skapet mitt, er egentlig ikke helt "oppe og går" når det gjelder klesutvalg enda. -Hadde egentlig tenkt meg en tur å shoppe på salget, men har ikke fått tid enda. -Kanskje i morgen 
Ha en fin kveld!
|