Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-12, 16:27   #5
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vil dere synse litt?

Takk for svar! Jeg spiser lite kålrot og gulrøtter. Godmorgen (den brune som inneholder færrest kh) har jeg hatt en gang, men tenkte at det kanskje var ok nødmat..? Har spist poteter (igår og det er første gang på 8mnd) og det smakte godt men er ikke noe jeg har planer om å gjenta med det første. Stort sett spiser jeg blomkål, paprika, minimais, salater, squash, sopp,agurk og løk. Men dersom jeg får servert bønnestang, sukkererter, brokkoli, mais eller søtpotet så spiser jeg det også. Tanken min er å ikke nødvendigvis å gå ned i vekt (selv om det hadde vært fint så er det stabiliseringstid for meg nå) men holde vekta og ikke gå mer opp. Samtidig ønsker jeg å spise "normalt" uten å måtte veie maten og kunne spise det som blir servert/tilgjengelig.

Jeg ønsker å spise variert og så mye grønnsaker som mulig, men det er viktig at det er riktig ernæringsmessig ellers er jeg like langt og dersom jeg legger på meg 30kg så blir jeg oppriktig lei meg altså.. Har en del ost og fett i kosten, er ikke redd for dette men tenker litt på hvor mye grønnsaker er for mye ift fett? De sier at en må senke fettnivået etterat en begynner å spise over 75g kh, men dersom en spiser ubegrenset med grønnsaker til middag hvor fort passerer en denne grensen egentlig?

__________________
lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat