Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-12, 17:06   #152
supersol
Juniormedlem
 
supersol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 34
supersol er på en erverdig vei

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Ble operert i går, men siden formen er rimelig upåklagelig og smertene ikke verre enn at jeg fint orker å lage meg skikkelig mat, begynner jeg for fullt i dag!

Ble forespeilet stoooore smerter i 12-14 dager, men den gang ei, ikke engang tatt smertestillende i dag

Så bra å høre.

Jeg fikk den smellen jeg tenkte meg på mandag. opp 3 kilo. Forhåpentligvis mye vann, det vil vise seg på fredag (ny veiedag). Ble veldig inspirert av Puls på mandag. Berre gjer det. Tenker at 4 uker med lidelse kan gå an, og det bør jo hjelpe på vekten også, ikke bare cm. Hvorfor er vi så utrolig mye mer opphengt i vekt enn cm???? Vekten min har lagt stabilt på 73 et år På lavkarbo).Synes det er rart at jeg ikke har gått ned mer, men tror jeg er av dem som må ha et skarpt blikk på kaloriinntaket også, ikke bare karbohydratene. Som flere andre her inne er jeg glad i vin og tror at det kanskje kan være litt av forklaringen på manglende vektnedgang. Prøver å kutte noe der, øker veldig på med trimmen og er kjempespent på vekten på fredag.

__________________




supersol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 20 g karbo, + et øye på kalorier Svar med sitat