Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-12, 18:44   #8
Notabella
Medlem

Notabella sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Aksdal
Alder: 34
Notabella er på en erverdig vei

Sv: Noen med samme erfaring? (Ang. nedgang)

Opprinnelig lagt inn av senka, her.

Her er det min to dagers meny:
frokost kaffe med melkog litt fløte, 2-3 skje gresk yogurt med en neve Axa 4, middag halv grilla kylling(liten)med spinat stuing,kveld 2 Nannas knekkebrød med ost,et lite norsk eple.

Frokost 1kopp kaffe med litt melk og fløte,
lunsj 1-2 egg med litt salat/olje(isberg,litt tomat,agurk)
middag Kjøttsaus med squash,sopp
kveldsmat rester av middag eller gresk yogurt.eller tunfisk.
Sliter med å lage meny...selv om det er masse på forumet..
Hvor mange karbo spiser jeg???Vanskelig å si men det blir ikke kjempe mange.Har sluttet med diett.no.
Trente før 2-3 ganger i uka,men skadet menisk og venter på operasjon
Også skal jeg operere begge føttene(Mortens nevrom)sånn at jeg ikke er veldig aktiv Er høy 156,veier 71.Trives med 67 kg,ganske bra.
I 2003 veide jeg 39 kilo,og var sååå deprimert som aldri før og ville bare døDa jeg var på sykehuset(7mnd)fikk jeg mange forskjellige piller,etterhvert la jeg på meg veldig fort mange kilo dessverre.Nå går jeg fast på Lithium i 7 år,sliter fortsatt med depresjoner.
Tusen takk for deres svar,og deres tid,flotte folka

Hvis du vil gå ned i vekt bør du følge lavkarbo skikkelig. Det er en god del kh i dette, spesielt den første dagen.
Dropp melka å bruk bare fløte eller kokosolje
dropp axa 4 korn, den er virkelig ikke lavkarbo. Spis heller tyrkisk yoghurt med bær og nøtter, kan også lage musli blanding selv. Finnes kjempe mange gode typer du kan lage veldig enkelt.
Spis mye pålegg på knekkebrødene og dropp frukt.
Når du ska ned i vekt med lavkarbo bør du ikke spise frukt.
Kan være du bør droppe brøderstattning også, gjelder da også knekkebrødene. Det kan ødelegge litt det også.

Det finnes mye godt å spise så let gjennom oppskriftene som er på forumet eller i bloggen og lagre oppskriftene så du kan kose deg med det

Bloggen
Notabella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 14-40 kh til dagen Svar med sitat