Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-12, 14:50   #42
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Januarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av timich, her.

Eneste skåret er at jeg har begynt å få så vondt i det ene kneet... Mistenker at det er en eller annen form for slitasje siden jeg har vært overvektig så lenge Men jeg tar det så godt jeg kan, og håper at det gir seg etter hvert som jeg blir lettere... Håper ikke jeg må slutte å trene iallfall, for nå er jeg så godt i gang og vil nødig miste det.

Du har min sympati der. Eg har eit kne som er litt trøblete iblant også. Kjenner på styrketrening at eg kan ikkje legge på så mykje som eg vil, er redd for at det skal svikte. Og så irriterer det meg litt da, for det er jo nesten ingen utfordring for musklane med den øvinga, men skal eg legge på slik at det blir tungt, ja da kjem eg godt over det eg vågar for kneet sin del


Og HEIA flosshatt Velkommen inn!

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat