Sv: Dagbladets forside 04.01.12
Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.
En del infeksjoner tar lang tid før man "kommer" seg av, det er nok ikke lavkarboen sin skyld! Sjekk heller med legen om noe "henger" igjen siden du ikke er helt i form etter infeksjonen.
Du har nok mye erfaring, men spiser du nok fett for tida? Og nok proteiner? Eller har matlysten falt en del i forbindelse med sykdommen?
Takk for støtte, Nerthus! Det er lett å bli forvirret midt oppi alt.. Var faktisk på sykehuset i dag for nye prøver. Prøvene har i grunn vært bra de siste gangene, men legen mener det er en liten "hang-up" i systemet. Kjørte meg nok i grøfta før jeg kontaktet lege da dette startet i høst. Matlysten har det vært så som så med, men jeg passer på å få i meg nok av det jeg trenger. Det er jo dager som er såpass tunge at jeg ikke orker stå på bena og lage middag, men de tar jeg heller en ekstra stor bit brie så jeg ihvertfall får i meg litt. Litt er mer enn ingenting...Ja, jeg vet; innmari dårlig filosofi, men... Det går nok over. Det jeg synes er så spesielt, er jo hvordan "alle" vet hva som er bra for oss, uten at de helt vet hva de snakker om...hvis dere skjønner hva jeg mener..
|