Sv: Marellas saftige smørbrød :)
Opprinnelig lagt inn av Alynna, her.
Ser kjempegodt ut! Har ikke prøvd å smøre brødet utover slik som dette, men det høres veldig lurt og lettvint ut Tipper bakepulveret får enda bedre effekt da.
Har bare bakt Nannahs og Karins brød i form og de er veldig gode. Jeg liker ikke de brødene som nesten bare inneholder ost og egg, de smaker som fete svamper.
De ketolysevennlige brødene som blir gode, inneholder ofte masse nøtter og frø, kruskakli og cottage cheese (cottage cheese smaker nøytralt i forhold til annen ost)
hehe, fete svamper... Dersom du prøve dette, så håper jeg ikke du sier det samme om dette... Vet jo ikke helt hva du mener akkurat, men dette blir også saftig, som jeg kaller det. Men ikke så fet... blir bare 1 cm tykt... Så bakepulveret går det ikke så høyt om du skjønner... Men kan jo stekes lengre, så blir det sikkert mye tørrere... Jeg syns det var veldig godt på smak, og passet perfekt under f.eks baconpostei og agurk! mmmm
Jeg fryste det ned, og så tok jeg opp i dag fra frysere og rett i brødristeren... Bare et tips 
|