Tråd: 4-5 middager?
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-12, 04:09   #12
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: 4-5 middager?

På den dietten finnes det ikke fiber, og jeg ville garantert fått trøbbel med altfor treg mage.
Vet at det finnes dietter som påstår at bare frukt, eller bare kjøtt er optimalt, men jeg velger og holde meg til at vi mennesker er altetere. Vi trenger f.eks. en del vitaminer og mineraler som vi får naturlig fra planteriket. På en slik kjøttdiett, ville jeg fått sjekket blodberdier før jeg startet og passet på underveis og ta gode tilskudd.

For min del må jeg si at jeg blir mett og god på lavkarbo, og jeg blir ikke sulten slik jeg ble på høykarbo.
Dagens 2 hovedmåltider hos meg består også av varm mat med bl.a. kjøtt eller fisk, men også rikelig med grønnsaker og noe fett.
Det finnes utrolig mange sorter grønnsaker, og selv om du ikke liker og knaske i deg dvaske istykkerkokte grønnsaker, er det tonnevis med måter og få dem i seg. Nevner bare jevnede grønnsaker i supper og sauser, gratenger, diverse typer mos, f.eks. sellerimos i stedet for potetmos, fylte paprika, woka grønnsaker, squash i stedet for pasta, etc.