Tråd: 4-5 middager?
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-12, 05:21   #13
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: 4-5 middager?

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

På den dietten finnes det ikke fiber, og jeg ville garantert fått trøbbel med altfor treg mage.

Mens jeg, som får treg mage av fiber(!), hadde hatt det ganske ok på en slik diett.

Trådstarter: Det er helt greit å spise varm mat/middagsmat. Det er ingen grunn til å tenke på måltider som noe annet enn måltider; at "frokost" skal bestå av en type mat og "middag" av en annen er ikke tilfelle, så lenge du får i deg ting du trenger å få i deg.

Grunnen til at folk nevner Skaldeman er at hans kosthold ligger ganske tett opptil denne "bare kjøtt"-tanken. Aberet er at dette som regel fungerer best på svært overvektige. Etterhvert som overvekten reduseres, anbefaler også Skaldeman å øke litt i grønnsaksinntaket.

Det finnes mange måter å spise grønnsaker på, dog - en skikkelig grateng med fløte, ost og bacon, for eksempel. JEG synes i alle fall de fleste grønnsaker blir ganske trivelige når de er druknet i slike ting.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat