Tråd: 4-5 middager?
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-12, 11:00   #21
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: 4-5 middager?

Jeg har påpekt det i flere tråder i det siste, men det er tross alt stor forskjell på kroppene våre, og hva vi trives med av mat.

Jeg har selv fungert helt utmerket på omtrent utelukkende egg/kjøtt/fett i lange perioder. Blir som nevnt også helt forstyrra av mye fiber. Nå er jeg i en begeistret grønnsak-periode, men spiser helt sikkert mindre av det enn mange andre. Viktigst er at jeg spiser det kroppen signaliserer at den vil ha, og det jeg er komfortabel med. Det er viktig for mange av oss å understreke at lavkarbo er mye mer enn "Dagbladet-dietten", men jeg synes ikke det skal utelukke at mange klarer seg fint og har godt utbytte av tilnærmet nullkarbo!

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat