Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-12, 12:07   #12205
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Og så smeller det, "hva faen? Er du rassist, eller?". Jada ... Idioter kommer i alle former og farger for sure.

Å, jeg vet dette ikke er en diskusjonstråd, men jeg må bare fortelle om hva jeg overvar før jul! Var og handlet på grønnsaksjappa på tøyen da jeg hørte innehaveren, som er superhyggelig og veldig inkluderende overfor alle typene som stikker innom (ink de med lav hockeystilling og slørete blikk ), diskuterte med en kunde om noe de tydeligvis ikke hadde og ikke kunne få tak i pronto. Fyren som ville handle var mørk, innehaveren er tyrker. Plutselig hyler fyren opp om jævla rasist, det var bare fordi han var mørk osv! Og tramper ut. Det er greit nok. Det jeg reagerte på var at han til sin 4-5 år gamle sønn lekser opp at sånn må du ikke la folk behandle deg, det er bare rasistisk, alle andre får sikkert kjøpt ting. Du vet jo at vi blir behandla sånn bare pga hudfargen vår!". Hva gjør man?! Er det rart folk blir hårsåre?