Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-12, 20:06   #42
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Dagbladets forside 04.01.12

Opprinnelig lagt inn av FruFrydenstrup, her.

For ordens skyld så er det vel ikke lavkarbo den mannen har gått ned mest på: http://vidarius.blogg.no/slankekuren.html og det står det ikke et ord om i artikkelen... Så hva han egentlig har fortalt eller hva Dagbladet ønsker å skrive om kan vel også diskuteres.

Hm, ja jeg blir skeptisk til hva han her egentlig har spist når noe av det første jeg leser er (min utheving):

Sitat:

Jeg ser at det er mange andre som også går på pulverkur i disse dager og det er jo utrolig flott.

Sitat:

1. Kom deg i ketose... alle klare å holde ut noen dager.. klarer du ikke det så bruker du feil kur og burde spis smartmat og supershake i tillegg til karboblokker

Sitat:

3. Hvis du på død og liv bare må spise noe så vær smart... litt ren kylling eller kalkun går... eller litt reker eller annen sjømat. Et par egg i suppen vil også fungere... men ikke hver dag... dette er til nødstilfellene

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat