Noen med erfaring på å gå fra ketogent til lavkalori?
Hei.
Jeg har nevnt det før på et annet sideforum her inne, men jeg har et utslett som har vært i flere måneder nå som jeg har blitt mer og mer overbevist om kommer fra mitt ketogene kosthold. Og nå er jeg så lei, er utslitt og lei, ingenting hjelper mot det og har vært hos flere leger, hudleger og til og med hos Hexeberg til ingen nytte. I følge de har det vært alt fra svetteutslett, elveblest, pityriasis rosea og allergiske reaksjoner. Noe nytt hver gang når det ikke oppfører seg som de forventer.
Så jeg tenkte jeg skal prøve meg bort fra lavkarbo et par uker, bare for å enten bekrefte mine mistanker, eventuelt utelukke det.
Burde jeg gradvis trappe opp karbo samtidig som jeg gradvis senker kcal-inntak eller skal jeg bare klinke rett opp til det anbefalte inntaket jeg regner meg frem til med min treningsmengde? Vet liksom ikke helt hvor jeg skal spørre om dette, blir litt feil å gjøre det her siden det ikke er så veldig ketolyserelevant.
Jeg har forsåvidt ingen overvekt lenger, et par fettkilo kan man alltids avskaffe, men er normalvektig med tanke på fettprosent.
|