Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-12, 20:01   #12
Livsnytersken
Juniormedlem
 
Livsnytersken sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Østfold
Innlegg: 42
Livsnytersken har en fantastisk aura rundt segLivsnytersken har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Lavkarbodiett er ikke bra for barna" Aftenposten

Besynderlig...ja høyst besynderlig.
Vår kjente lavkarbolege Fedon L. har utgitt flere bøker med maaange matoppskrifter til det norske folk. Og hvor kommer mange av hans ideer fra? Jo han skriver selv om sin egen barndom og mammas kjøkken som blir varmt omtalt ved flere anledninger i den boken jeg selv har hatt i mange år. Hvordan kan det ha seg?
Her har gutten blitt fostret opp på lavkarbomat men har fremdeles gangsynet i orden!!! Du store alpakka!
Er det sååå stor forskjell på norske barn og barn som vokser opp rundt Middelhavet? Mulig det da... men har mine tvil da.
De fleste foreldre med vett og sunn fornuft vet å ivareta barnas spisevaner på en fornuftig måte. og ikke kan jeg forstå at ikke norske barn kan ha godt av litt mer variasjon i kostholdet.
Vi blir nok den siste nasjon i verden som tviholder på matpakka (brød) og pottita!!
Forstår ikke noen av disse motstanderne som kaller seg eksperter at et lavkarbokosthold er mer enn bacon og smør?
Ja, en kan bli motløs av den slags lesing i avisene.

Livsnytersken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo men slurver noen ganger Svar med sitat