Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-12, 13:32   #4
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Dere som ramler av "lasset"

Jeg hadde en ukes ferie i London i høst og avgjorde at jeg bare skulle gjøre det beste ut av maten vi spiste. Var mye i aktivitet og overspiste ikke - ikke noe godteri og greier, men noen kopper cappucino (altså melk) og maten... aaalt var panert/fritert, og alt hadde pommes frites til. Så jeg endte med å spise typisk 3-4 pommes frites - eller tomatbønner - og litt panert kjøtt til mange måltider, de dagene. Og jeg ESTE! Midja forsvant og jeg var bare stor og stinn og hadde det virkelig ganske forferdelig. Er sikker på at jeg vokste to buksestørrelser i den uka.

Det hele ga seg og kroppen sank sammen igjen etter 2-3 uker hjemme med god og normal lavkarbomat - men det er altså det som skjer med meg når jeg spiser "sånn som alle andre spiser". Det er nok forskjell på hva vi tåler.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat