Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-12, 22:07   #1
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Hva er din favoritt lavkarbo-mat?

Kanskje det allerede ligger et sånn tråd her, men jeg lurer på hva er DIN favoritt? Det er jo så mange oppskrifter her, og jeg går helt i surr... Jeg lurer også på hva som er best av forskjellige type produkt, dvs har minst kh... Feks så kan knuste tomater i hermetikk, variere veldig på kh. Det samme kan cocosmelken... osv osv... Likens solsikkefrø kan variere fra produkt til produkt. Jeg fant pluttselig ut at jeg hadde brukt solsikkefrø med nesten dobbelt så mange kh enn et annet merke... så bortkastet!

Så jeg foreslår:

1. Navn på produkt, oppskrift.
2. Link til produktet, oppskriften.
2. Litt om hvorfor dette er en favoritt.

Hva syns dere, are you all in?