Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-12, 03:50   #214
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Jeg har vært jo-jo slanker hele livet. Opp og ned 10-20-50 kg er en uvane for meg.. men den siste store vektnedgangen har jeg brukt 3,5 år på. Først begynte jeg å få kontroll på hvor store mengder jeg spiste og endret det til ofte og lite. Spiste f.eks et knekkebrød med ost eller en yoghurt eller littegrann varm mat opptil 6 ganger i døgnet. Vekk med sukker. Dette holdt jeg på med i 1/2 år. var stadig sulten, men det gikk seg til.. Så har jeg egentlig bare spist lavkarbo etterpå, men fortsatt ganske lite.
Vanlig hverdag er at jeg spiser 2-4 biter av nannahs knekkebrød på jobb, med ost og paprika. Så spiser jeg middag når jeg kommer hjem. Samme som dere andre. Kjøtt/fisk og grønnsaker. Det viktigste har vært å bli kvitt sukkeravhengigheta.

Bra jobbet. Respekt til deg. Enda mer respekt får du om du om 2 år klarer holde dette også. Jobben er ikke å komme ned, men å bli der etter min mening. Men med din motivasjon, viljestyrke og evne i 3,5 år så klarer du dette også! Gratulerer med flott nedgang !
Dette bør jo absolutt inspirere alle andre storslankere her inne som sliter. Alle klarer det bare man VIL nok.


Sist redigert av ToreH : 08-01-12 kl 04:15.
  Svar med sitat