Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-12, 12:11   #51
lizliz
Medlem

Medlem siden: Aug 2011
lizliz er ny på veien

Sv: Dere som ramler av "lasset"

Opprinnelig lagt inn av superkisen, her.

Alt for mye hysteri angående det å gå litt opp i vekt når man slutter med lavkarbo. Selvfølgelig vil man i løpet av en uke gå opp noen kilo, som konsekvens av at glukoselagrene fylles og at kroppen binder mere vann. Dersom man ikke er klar over det, så blir jeg egentlig litt oppgitt. Den vekten man legger på seg er imidlertid ikke fett, så hva er problemet?

Nå er det ikke snakk om de kiloene, de regner jeg med at alle vet hva er

men nå er det snakk om å legge på seg alle de du har gått ned.

Hva gjør at noen mennesker ikke kan ha et "normalt" kosthold, dersom teorien energi ut = energi inn burde jo ikke dette være et problem.( sett at de ikke har noen form for sykdom som lavt stoffskifte etc )
Er det bare sånn at disse menneskene som legger på seg igjen, tenker feil når de spiser? vil dette gå ok dersom man fortsetter å veie maten, og legge inn på diett.no etc? man skulle jo tro at dette ville fungere. Og regner med at det er sånn folk gjør det dersom de velger å bruke lavkarbo som slankekur og går tilbake til "normalt" kosthold igjen etterpå. Er jo ikke logisk at man da skal slutte å tenke over hva man spiser og hive innpå med 3000 kalorier om dagen heller?

må jo nevne igjen at jeg ikke har noen interesse av å bruke lavkarbo som slankekur, dette er en livstil jeg trives godt med. Men de som gjør det, hva er det som gjør at det ikke fungerer, sålenge ma er fornuftig når man slutter ??

lizliz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat