Sv: Dere som ramler av "lasset"
Opprinnelig lagt inn av lizliz, her.
Hva gjør at noen mennesker ikke kan ha et "normalt" kosthold.
Er det bare sånn at disse menneskene som legger på seg igjen, tenker feil når de spiser?
Hvis du går inn og leser alle juletrådene som omhandler panikken som brer seg for mange i jula mht mat så skjønner du sikkert at det har noe med å tenke feil ja....
Husk det er jo tross alt en grunn til at disse legger på seg. Det var da ei som sågar vurderte å bare gi blanke i å være fornuftig når hun først hadde sprukket, fordi da gjorde det jo ikke noe allikevel. Så ja, mange tenker antakelig helt feil, og kan altså ikke spise "normale" mengder mat. 
Hadde jeg hatt spiseproblemer så hadde også jeg skrevet her inne at jeg "spiser jo bare så så mye og skjøner ikke..." men du vet, fornektelsesfasen kan vare lenge, så når man går etter så er det nok litt småspising inniblant allikevel som man rett og slett "fortrenger" om du vil. Nå er nok de fleste her inne mer bevisst enn som så, de vet de lurer kun seg selv, så jeg tror ikke en slik tilbærming gjelder så veldig mange erfarne her inne.
Jeg sier som tidligere; ligger du på kun 1000kcal om dagen og tar ut mer enn dette i form av annen aktivitet, så strider det mot naturlovene at du da skal legge på deg 25kg, igjen forutsatt alt er normalt i kroppen din mht sykdom osv. Kroppen kan jo i en periode gå på sparebluss selvsagt, men det sier seg selv at den kan ikke gå på sparebluss i mange, mange år.
6 mill jøder fikk nesten ikke mat, arbeidet mye og kroppen går på sparebluss, men over tid så ble de jo veldig tynne da....Var ikke mange som fikk problemer med overvekt den gangen....
|