Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-12, 17:09   #58
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Dere som ramler av "lasset"

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Di skal få det rådet som førte til at min gjeng slutta med lørdagsgodtespising av karboer.;
lag en lekker asjett med noe skikkelig digg lovlig lavkarbomat. F.eks. noen nygrilla kyllingvinger og selleri fries + en dæsj hjemmelaget salsa eller nystekt ost med deilige urter og krydder eller hvitløk og chilimarinerte scampi på salatseng.
Når gubben sitter der med seige menn og salte poteter, så tryller du frem godsakene dine og setter deg godt til rette ved siden av ham og nyyyyter godsakene dine.
Hvis din gubbe ligner mine matvrak, begynner han og få lyst til og "smake".
Jeg forklarte gjengen min at de godt kan få samme snadder som meg I STEDET FOR det de spiste, men at matbudsjettet ikke tillater at de kan ha begge deler.
Mine valgte mitt godteri, og spiser de sjokolade så er det 70 % mørk sjokolade som jeg også kan ta ei rute av. Spiser de andre godsaker, så skjer det ikke i sofaen når jeg sitter der.

hehe, syns jeg ser det for meg Men dette hadde nok desverre ikke funket på min mann. Han hadde nok uansett spist begge deler... Men "heldigvis" jobber han mye, så han sitter ikke så ofte og frister meg... Barna spiser jo lørdagsgotteri, men det frister meg ikke. Ikke når andre gjør det heller, bare når mannen min gjør det. Rart det der