Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-12, 21:06   #11
Bravo
Medlem

Bravo sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Bravo er ny på veien

Sv: Slalåmstøvler for kraftige legger?

Takk for flere svar i tråden her.

Kanskje jeg bør gi XXL en sjanse til, da. Jeg har prøvd noen modeller der tidligere i høst og gitt dem opp.
Obs har jeg ikke tenkt på engang. (Var dette i høst/denne vintersesongen du kjøpte dem der, Mysil? Husker du evt hva modellen/fabrikanten heter?)

Greia er vel også den at jeg syns det er ganske nedverdigende og litt av et nederlag å gå inn, forklare problemet, og så med selv den mest velmenende ekspeditør ikke klare å finne noe som passer.. litt fristende å bare vente 20kg, men det tar jo tid, og ville gjerne hatt muligheten til å kjøre med barna mine denne sesongen, så da får jeg heller bite tenna sammen og lete litt nå, tror jeg.

Det rare er at mine gamle slalåmstøvler ( og da snakker vi virkelig steinaldergamle, fra da jeg var ung og slank) passet rundt leggene fortsatt. De hadde en annen åpning enn de fleste av modellene på markedet nå.. en hvor man vippet delen bak hælen og bakre del av leggen bakover, om noen skjønner hva jeg mener..

Og om noen tenker at da kan jeg bare bruke de her inntil videre, så kan jeg fortelle at de faktisk _brakk_ da jeg gikk bortover med dem i heisområdet i fjor vinter. Så gammel plastikk er gebrekkelig, ja. Da det skjedde, leide jeg et par, og det er i alle fall helt uaktuelt å gjøre igjen.I utleien hadde de bare noen merkelige unisexmodeller som er det vondeste jeg noen gang har kjørt med..

Bravo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat