Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-12, 21:51   #6
krokodillen
Medlem

krokodillen sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Sv: Til dere med barn: Fins store flasker med babyolje?

Du kan lage selv!

Hva er ingredienslista til favoritten din?

Her
selges vegetabilske oljer, fra 1 dl til 2,5 liter. Du kan ta i litt eterisk olje for duft. Generelt kjennes flerumettede fettsyrer lite fete ut, mens mettede kjennes fetere og bruker lenger tid på å trekke inn i huden. I en olje trengs ikke konserveringsmidler, men litt E-vitamin øker holdbarheten.

Jeg synes ikke hudpleie fra apotek er noe bedre. Vi har vært fornøyde med produkter fra Weleda (fra helsekost) når jeg ikke har giddet lage eller kjøpe ingredienser, men det er som TS skriver ganske små pakker. DET problemet forsvinner iallfall når man lager. Lett som en plett, ingen kjipe tilsetningsstoffer, BRA produkter og æda bæda til kosmetikkbransjen. Rene Kinderegget .

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat