Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-05, 21:00   #1
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk
Angry

Jenta mi nekter å legge seg, jeg orker snart ikke mer!!!

Jenta mi på 2 år har vært en drøm å legge så og si hele tiden, med unntak av en liten periode på noen uker for kanskje et halvt års tid siden.

Nå den siste måneden har hun NEKTET å legge seg!! Vi har jo ikke endret rutiner eller noe, så jeg skjønner det ikke. Er det trass? At hun blir eldre og tester grenser? :gaah:

Hun hyler og skriker og bærer seg sånn at det er helt utrolig!! Jeg og mannen har byttet på å sitte og holde henne i hånden ved senga til hun sovner, men etter 1-2 timer holder hun på ennå. Om hun sovner, merker hun det med en gang vi slipper hånda hennes, og da våkner hun og bæljer på igjen!! :skrik:

Nå har vi måttet legge oss i åtte-ni-tiden annenhver kveld (bytte på) i senga vår med henne, DER roer hun seg. Men KUN om en av oss ligger der også, ikke alene. Når hun sovner kan vi kanskje liste oss ut, men det kan ta 2-3 timer, og da sovner jo vi også, eller gidder ikke stå opp for da er det jo leggetid omtrent uansett.

Vi har ikke noe liv på kveldene lenger! Dette er så JÆVLA irriterende at jeg blir sprø! Ja, sånn er det å ha unger, men jeg må få det ut uansett. Kjenner jeg blir helt kokt i hodet av dette.

Nå måtte mannen legge seg med henne. Det er lørdags kveld og vi hadde lyst å bestille noe mat og kose oss med en film, men neida...

:cry: