Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-05, 21:09   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Jenta mi nekter å legge seg, jeg orker snart ikke mer!!!

Er jo tatt rett ut av Nanny 911 dette Iset.
Det hjelper garantert ikke å legge dere med henne eller sitte å holde henne i hånden til hun sovner. Da har dere det gående i flere år fremover !

I programmet jeg så sa de at det handlet om grensesetting og at moren skulle lese/synge en sang/historie for ungen(e), på sengekanten. Moren forklarte barnet hva/hvordan ting skulle skje og at det var slik det skulle være. Ikke forhandlingsgrunnlag ! (Vet ikke om en 2-åring skjønner det). Så skulle hun sitte i en stol på rommet (ikke ved sengen eller i sengen) innenfor synsfelt, men ikke berøringsfelt, - til barnet roet seg. De første kveldene var det et hekkans bråk, men mor satt i stolen. Gikk ungen ut av senga ble h*n løftet oppi igjen og mor gikk tilbake til stolen. Til slutt ga ungen opp. Etter to-tre kvelder var det greitt...... Verdt et forsøk ?