Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-12, 09:41   #19
ketoseprinsen
Medlem

Medlem siden: Aug 2011
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dårlig ytelse

Hei du.

Jeg løper 50-60 km hver eneste uke. Korte turer på 5-6km på hverdager og det dobbelte i helga. Jeg løper med ganske høyt tempo. Trener styrke 5 ganger i uken.
Fikk noen gode tips her tidligere, husker ikke helt fra hvem, men systemet mitt ble sånn her:

5 sett med 5 reps 5 ganger i uken i stedet for 3x10 o.l.
Jeg prøver å få i meg 10 karbo en halvtime-time før trening via grønnsaker, ofte grønnsakssmoothies hjelper der gitt.

Det var HARDT i starten, men nå merker jeg ikke noe særlig til det. Det mange opplever er at musklene blir "lamme" før kondisjonen sier stopp, det motsatte av hvordan det er til vanlig. Nå for meg er det slik at jeg får en forvarsel på at musklene "går tomme for karbo" som jeg sier, og da fungerer det å justere ned tempo og fullføre.
Det er ingen vits overhodet å PRESSE seg når "musklene er tomme for karbo". Da gir du deg. I begynnelsen kan det hende du holder ut en hel økt og føler du orker mye mer, andre ganger gir du opp halvveis.

Du kommer til å bygge muskler så fort på dette kostholdet at etterhvert tar muskelveksten over for mangel av ork og kompenserer for det.

Jeg var meget veltrent før jeg ble feit, og for å være ærlig føler jeg ikke at jeg presterer noe særlig dårligere nå, men det krever nøye planlegging og vedlikehold. Glemmer du å spise dagen før og kanskje lite karbo før økten, ja da sliter du.

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat