Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-12, 10:15   #15
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Innkjøpsliste for å starte

Opprinnelig lagt inn av ostebit, her.

Stevia'en er jo omtrent det samme som sukrin? Grunnen til at jeg valgte stevia er at da jeg var i en helsekostbutikk for en stund siden, kunne hun som jobbet der si en god del om stevia, mens om sukrin var det bare "vet ikke helt hvordan det fungerer da, men det skal visst være null kalorier". Har jo lest litt mer nå og begge virker bra. Men prøver meg med stevia i første omgang. Bruker egentlig ikke så mye søtning, men trenger det i kakaoen/sjokoladen min

Hempfrø. Har ikke tenkt å bruke det så hyppig som det anbefales, bare lyst til å blande det inn i en frokostblanding jeg har tenkt å lage

Linfrø ja, det hadde jeg helt glemt! Hvilke andre frø bruker du, Gerd? Eller andre som vet om noen bra frø? (Haha, så teit den setningen var)

Sesamfrø, solsikkekjerner, grasskarkjerner

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat