Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-12, 13:37   #4832
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

Hei!

Innom litt kjapt bare, formen er ikke så god desverre...usj...skikkelig influensafølelse minus feber.

Men Bente: 1,5 kg er nada. Og jeg hadde ikke fortvilet ang kh inntaket ennå. Ketolyseboka sier jo tydelig at man skal øke kh inntaket veldig sakte for å venne kroppen til. På sikt kan du kanskje ligge opp mot 50 kh. Dessuten sier også boka at man gjerne bør gå ned 1-2 kg ekstra enn målvekten, for når man begynner å spise mer kh vil kroppen samle mer vann som kh drar med seg. Det kan hende at kroppen din vil stabilisere seg på 1,5 kg + på sikt

Sånn, tilbake til sofaen

Stor trøste og god bedring klem til deg, håper det kommer seg raskt

Ja, dere har nok rett i at jeg burde økt enda saktere, var nok jula som gjorde at jeg kom litt raskere opp på 50 enn jeg hadde planlagt (brukte fem uker opp til ca 25, men så ett hopp opp til 50 i jula...). Jeg hadde jo håpet å ta av fettvekt samtidig som vannvekt kom på ved å ta det gradvis slik at jeg kunne holde målvekta mi kontinuerlig, men kanskje er ikke det realistisk for meg, for det blir for mange kh for kor kroppen min til å gå ned på, så jeg må kanskje vurdere å slanke meg ned ett par kilo under målvekta mi for at det skal være realistisk å holde den etterpå.... Hmmmm, hakke så lyst, for jeg vet det vil ta sin tid å få de kgene av nå når jeg er kommet så langt ned, men mulig det likevel er enkelere enn å tro det skal jevne seg ut ved veldig sakte økning på kh. Får vel tenke litt på det nå når jeg likevel må stramme inn for å få av de 1,5....

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat