Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-12, 15:38   #13
Kula
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Karbohydrater og barns hjerne

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Det jeg synes var fint med artikkelen er at Elin Torheims uttalelser ikke fikk stå uimotsagt. Det er god journalistikk å hente inn uttalelser og tilsvar fra begge sider av en sak - og her er motsetningene så store at man bare er nødt til å bestemme seg for hvem man har mest tiltro til. At artikkelen fokuserer på suksesshistorier med lavkarbo i familiesammenhengen synes jeg også gir artikkelen fin dybde. At vi er uenig med Torheims oppfatning gjør ikke artikkelen dårlig

Neida, jeg er enig med deg i at artikkelen er bra. Syns bare det er så festlig at motstanderne av lavkarbokosthold føler seg presset helt inn i hjørnet, slik at de mister oversikt og sunn fornuft når de skal argumentere

-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat