Sv: Kan noen hjelpe meg??!
Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.
Jeg anbefaler faktisk at du kjøper deg en bok og kjører en retning strikt i et par uker. Jeg synes du spiser for lite grønnsaker og kanskje for lite fett, men legg inn et par dagsmenyer på diett.no og se hvordan tallene ser ut 
Jeg synes også du spiser veldig lite variert - men husk at jeg kun kommenterer utifra det du har skrevet 
For noen tar det en del lengre tid og komme i gang med fettforbrenning enn for andre. Kanskje spiser du altfor lite mat, eller akkurat for mye til at kroppen trenger og hente energi fra fett - diett.no vil veilede deg litt der tror jeg.
Er du sulten? Spiser du når du ikke er sulten - men fordi det er "vanlig" og spise når du spiser?
Hmm, trodde faktisk at jeg kjørte striks ketolyse, men nå har jeg ikke lest noe bøker bare det jeg fant på frumet. Ja jeg spiser nok lite varier akkurat nå.. Grunnen til det er nok at 20 karber pr. dag (man fyller den grensa ganske fort når man veier alt og regner på det) begrenser valgene veldig slik jeg ser det.. Jeg spiser slik at jeg blir mett så går ikke sulten, har gått med tanken på å kutte ned på mengden (tror ikke at jeg spiser for mye, i forhold til det jeg spiste før), men så har jeg lest at det skal man i hvert fall ikke gjøre for da tror kroppen at det er "krise" og holder igjen..
Spiser til vanlige tider liksom.. Frokost når jeg står opp 8-9, så lunch i 12 tiden, middag 16-18, kvelds 19-21... inn i mellom der blir det bare litt mandler eller baconsvor (kvelds-snach).
Har lest at det tar noe lengre tid for noen, men nå er jeg i 5 uke og vekta har stått dønn stille i 4... Første uka gikk jeg ned som bare det... Skjønner ingenting..
PS: skal sjekke diett.no 
|