Sv: Kan noen hjelpe meg?
Opprinnelig lagt inn av index, her.
5kg på 5 uker er da helt optimalt det! Litt dumt at du fikk alle første uka selvsagt, men snittet er helt OK. Synes heller ikke menyen din så ille ut, ville kanskje lagt til litt kokte egg i blant for fettets del. Men ellers ser dette helt greit ut, og du vil nok snart begynne å ta av igjen. Pass på at du ikke bruker for mye salt i maten, det binder mye vann hos enkelte. jeg har det sånn, en pinnekjøttmiddag kan få meg til å binde et par liter ekstra vann som det så tar et par dager å bli kvitt igjen. Og når rundt jul har vel de fleste av oss opplevd stagnasjon i vekten. Jeg gikk opp to kg i jula, og disse begynner å slippe taket nå. Så fortsett på samme måte du, i løpet av de neste 3-4 ukene vil du nok se resultater! Det tar alltid noen uker før kroppen lærer seg å forbrenne kroppsfett på en optimal måte, og jeg tipper du nærmer deg det punktet nå..
Ohhhh håper at du har rett, begynner virkelig å bli bekymret her og ikke minst frustrert.. Livet var deilig den første uka må jeg si og jeg venter og venter på at det skal ta av igjen.. En snickers har vært i tankene her flere ganger bare for å "ta igjen" av ren frustrasjon... MEN har klart å holde meg, det har ikke vært noe sjoko på 5 uker.. Litt stålt av det...
Takk for gode ord, det hjelper litt! 
|