Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-05, 00:21   #23
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Jenta mi nekter å legge seg, jeg orker snart ikke mer!!!

Opprinnelig lagt inn av Matglad

Hei Iset

Jeg er også helt enig med deg Iset at det er kjempe kos når han kommer tasenes når han våkner om natta. Det finnes ikke noen finere følelse at han krabber under dobbelt dyna, gjør seg en deilig plass mellom mamma og pappa,. Det stedet han koser seg aler mest på , og ikke minst lærer seg og være sosial. Det fenomenet at barna ikke kan ligge i samme seng/ rom som foreldra sine er et ganske så nytt fenomen. Før hadde man ikke så mye palass i hus og hytter, dessuten var det energi besparende. Det er ikke lenge siden jeg hørte en eller anen forsker på P1, som fortalt at våres generasjon ikke er så sosiale som de generasjonene før oss, han refererte også til samsoving.

Jeg syntes det er kjempe viktig å behandle min sønn som et menneske og det menneske jeg er mest glad i og respekterer mest, ikke som et udyr som du slettes ikke vil ha noe med å gjøre.
Man kan da ikke kommandere et voksent menneske til å sove. Har dere som hakker på oss som faktisk er forelder, noen gang tenkt på at det som virker godt på kompisen din ikke virker så godt på deg, det er for at VI ER FORSKJELLIG og må behandles der etter
På enkelte av innlegende har virker det som vi har med bur dyr og gjøre.

:nikker:

Det med samsoving er jo ikke noe nytt, slik mange tror. I mange andre kulturer har dette vært helt vanlig i tusenvis av år, og før i tiden hadde man nok ikke plass til egen seng eller eget rom til 10-12 barn.