Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-12, 23:47   #2
langaard
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: For lite fett? Evt. noe jeg gjør helt feil?

Opprinnelig lagt inn av Angeliqa, her.

Hei hei! Kan først begynne å si at jeg nettopp har slengt meg på denne livsstilen, og jeg elsker det! Mye god mat uten å måtte tenke på alle kaloriene. Vel, jeg har slitt med spiseforstyrrelser og raste helt ned til 40 kg, og er der fortsatt tror jeg. Vekten ligger i hvert fall på rundt 42 etter at jeg har spist, og jeg er 159 cm høy.

Normalt, spiser jeg kun to ganger om dagen (men spiser dessert på lørdagen - enten blåbær og bringebær med fløte, eller lavkarbo snacks som jeg lager fra bunnen av med sukrin, mandelmel osv). Jeg har ikke tenkt å pøse i meg masse fett med det første, men at jeg tar ett skritt om gangen mtp. spiseforstyrrelsen min og det psykiske ved det.

Jeg spiser ikke kjøtt, kun fisk og skalldyr. Jeg spiser ALL slags grønnsaker, bortsett fra de som inneholder en del karbs som gulrøtter, erter osv.

I dag har jeg f.eks spist:

Middag: 100 g blomkål - 50 g brokkoli - 50 g sopp - en halv avokado (liten) - 200 g scampi med ekte majones på - 40 g løk. Alt dette ble ovnsbakt uten majonesen da, selvsagt.

Én time etter middagen, trente jeg i ca. 1 time; kondisjon og litt styrke.

Etter trening: Salat med en boks med tunfisk, agurk, tomater, lettrømme og én teskje med majones, 100 g cottage cheese - litt løk.

Er dette altfor lite? Vil jeg kunne gå opp i vekt? Hva gjør jeg feil?

Jeg vil nok si at dette er litt lite mat, men det er en god begynnelse

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat