Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-12, 11:06   #24
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Karbohydrater og barns hjerne

En gang i verden for maaange år siden var jeg lærer for en elev med datidens diagnose mbd. Jeg tror nok eleven med fordel kunne hatt flere diagnoser, men det var denne vi jobbet utifra. Eleven gikk i ungdomsskolen, men vi syslet med pensum fra 1-3 klasse.

Etter å ha vært på et kursopphold ble det bestemt at vi skulle sjekke Feingolddietten på eleven. Resultatene uteble ikke!! Ting vi hadde strevd med ble barnemat og vi kunne hoppe opp til pensum fra 4-6 klasse, vi begynte til og med å snuse på 7. klassepensum!

Dessverre klarte ikke familien å holde fast på dietten så eleven ramlet kjapt ned til nivået før dietten.....

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat