Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-12, 11:39   #1
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Forbrenning av alkohol

Det er lørdag og jeg har tatt seg et glass vin eller tre til maten.

Det heter seg jo at kroppen forbrenner alkohol først og fremst FØR den begynner på fettet. Og så sies det at alkoholens forbrenningstid er konstant, det tar den tiden det tar å få alkoholen ut av kroppen igjen.

Så jeg sitter rolig i sofan og ser på film mens alkoholen sakte med sikkert forbrennes. Alternativ! Jeg tar på meg gymklær og går på tredemøllen! Går/jogger en time. Displayet viser xxx antall kcal forbrent.

Hva er forbrent?? Alkohol forbrennes jo først og man kan jo ikke gjøre noe for å få alkoholen til å forbrenne kjappere?? Noen glupe hoder som vet??

Sist redigert av Kanutten : 10-01-12 kl 11:46.
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat