Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-12, 11:54   #8
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Mine Kolesterol-prøver...

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

LDL- kolesterol regnes for det dårlig, mens de små HDL- kolesterol- dingsene er de gode. Hos deg har det dårlige sunket mest, og det er jo flott!

Takk igjen for svar, men hva mener du med " LDL_kolesterol regner for det dårlig?" Mener du at det kolesterolet må være lavt? Mens det andre "gode" kan være høyt?

Vil du si at alle mine kolesterolprøver er bra? Hva er optimalt?

En annenting med det samme jeg har deg her på tråden Kitt... Om det er ok at jeg spør... Jeg målte blodtrykket mitt her en dag, og det var på 100/60. Er ikke det litt lavt? Hva kan man gjøre for å få bedre blodtrykk? Jeg vet at det er bedre med lavt enn høyt....

En ting til. Før jeg begynte på lavkarbo, hadde jeg hvilepuls på 86. Og nå, etter 3 mnd, har jeg hvilepuls på 66. DET syns jeg er ganske bra!! (Min mann syns det er bra også, men han sier at 66 er ikke lavt... Hva er lavt da? Han hadde selv på 32 da han trente veldig aktivt... Men hva er ok for en som meg som ikke trener noe særlig?)

Ønsker deg og alle andre ellers en flott dag